Przed nami wielkie projekty

– Temat rewitalizacji polskich dróg śródlądowych naszemu akurat klastrowi znany jest od 7 lat, natomiast mnie osobiście już dużo wcześniej, ponieważ miałem przyjemność reprezentować województwo...

Rosyjska wizja Arktyki

Rosja zapowiedziała, że ​​zbuduje 2 kolejne lodołamacze o napędzie atomowym, aby szybko topniejący szlak handlowy przez Arktykę był dostępny dla armatorów przez cały rok. Atomflot, który operuje...

„Zielone” obligacje

Niemiecki zakład energetyczny EnBW wprowadził na rynek kapitałowy 2 pierwsze emisje „zielonych” obligacji hybrydowych o łącznej wartości 1 mld euro. Dzięki temu firma jest pierwszym niemieckim emitentem tego...

Ze wsparciem wiatru

Duński operator promowy Scandlines zainstaluje na swoim promie Copenhagen tzw. rotor Flettnera, będący alternatywnym napędem aerodynamicznym. Nowa instalacja ma uzupełnić hybrydowy układ napędowy jednostki. Zmodernizowana...

Zatoka usiana terminalami

Wybrzeże Wschodnie najwyraźniej pozazdrościło Wybrzeżu Zachodniemu tamtejszego gazoportu, gdyż rozmnożyły się ostatnio projekty budowy kolejnych terminali do przeładunków płynnego gazu (LNG). Gdyby wszystkie one...

Portowe wsparcie morskiej energii

Pierwszy prąd z farm wiatrowych na Bałtyku miałby popłynąć w latach 2025- -2026, zaś w 2040 r. moc elektrowni morskich osiągnąć ma poziom nieco ponad...

Ożywić gliwicką drogę wodną

Zgodnie z rządowym programem rewitalizacji żeglugi śródlądowej w Polsce trwa modernizacja 4 śluz Kanału Gliwickiego. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie realizuje właśnie II etap...

Wiatrowy recykling

WindEurope, Europejska Rada Przemysłu Chemicznego (Cefic) i Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Kompozytowego (EUCIA) zainicjowały projekt mający na celu rozwój nowych sposobów recyklingu łopat turbin wiatrowych....

Dobrze już było

Doskonały okres dla działalności operatorów floty breakbulk, czyli pierwsza dekada XXI wieku, pozostaje już tylko odległym wspomnieniem – stwierdzają autorzy raportu „Breakbulk V (2019)...

Transhipmenty w bezpośredniej obsłudze

ITSS – Integrated Terminal Ship System to rozwiązanie do bezpośredniego załadunku i rozładunku kontenerowców oraz obsługi transhipmentów w relacji burta – burta bez konieczności...

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola “zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Drogi użytkowniku,
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określane jako “RODO”, “ORODO”, “GDPR” lub “Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”
W związku z tym informujemy cię o przetwarzaniu twoich danych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakich danych dotyczy zgoda?
Zgoda dotyczy danych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów oraz innych funkcjonalności strony Namiarów na Morze i Handel w tym zapisywanych w plikach cookies.

Kto administruje twoje dane?
Administratorem twoich danych będzie wydawca dwutygodnika Namiary na Morze i Handel, firma Namiary Sp. z o.o., którego szczegółowe dane znajdziesz tutaj oraz zaufani partnerzy wydawcy.
W związku z powyższym zgadzam się na profilowanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych, które są zbierane w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności strony www.namiary.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies przez wydawcę Namiary Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO czyli od 25 maja 2018 roku.
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

div.pp_default .pp_expand { display: none!important; }