Droga portowego rozwoju

Tzw. Droga Czerwona nazywana jest drogą życia dla Portu Gdynia. Bez niej dalszy rozwój portu może być poważnie ograniczony. Tymczasem jej realizacja wciąż nie...

Elektryczna Arktyka

Norweski operator rejsów wycieczkowych Hurtigruten zamówił łódź na baterie, która będzie operowała na krótszych trasach i obsługiwała wycieczki na Svalbard czy na arktyczny archipelag...

Samochodowce na LNG

Operator samochodowców United European Car Carriers (UECC) podpisał kontrakt na budowę dwóch nowych jednostek o napędzie hybrydowym LNG PCTCs. Powstaną one w chińskich stoczniach....

CO2 pod dnem morza

Porty w Rotterdamie, Antwerpii i Gandawie przygotowują projekt wychwycenia i zgromadzenia pod Morzem Północnym 10 mln t CO2. Będzie to największy tego typu przedsięwzięcie...

Pakiet mobilności i inne plagi

O wyższości transportu drogowego nad transportem kolejowym zapisano już tony papieru. Z tych 2 głównych rodzajów transportu naziemnego to transport drogowy przez ostatnie kilkadziesiąt...

Gdynia u wrót korytarza

Miasta portowe mogą się cieszyć rentą, jaką daje im ich nadmorskie położenie, ale jednocześnie borykają się z problemami, których nie doświadczają te położone w...

Nowe wyposażenie obowiązkowe

Zgodnie z nowymi przepisami zatwierdzonymi przez Unię Europejską w ramach wyposażenia obowiązkowego w nowych pojazdach będzie musiało pojawić się niemal 30 różnych funkcji lub...

Dogonimy Hamburg?

Terminal kontenerowy DCT Gdańsk zmienił właściciela. Nabywcą jest konsorcjum, w którym 30% udziałów ma Polski Fundusz Rozwoju. Z okolicznościowej wypowiedzi prezesa tego funduszu, Pawła...

Ciąg dalszy „pytania o przetaczanie”

W marcowym numerze „Namiarów na Morze i Handel” ukazał się bardzo interesujący artykuł redaktora Macieja Borkowskiego „Pytanie o przetaczanie” (06/2019), który porusza „bolesny” dla...

Przesuwanie portu

Kilkanaście lat temu Zarząd Morskiego Portu Gdańsk – podobnie jak i administratorzy pozostałych głównych portów – stał się właścicielem sieci kolejowej na swoim terenie....

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola “zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Drogi użytkowniku,
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określane jako “RODO”, “ORODO”, “GDPR” lub “Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”
W związku z tym informujemy cię o przetwarzaniu twoich danych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakich danych dotyczy zgoda?
Zgoda dotyczy danych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów oraz innych funkcjonalności strony Namiarów na Morze i Handel w tym zapisywanych w plikach cookies.

Kto administruje twoje dane?
Administratorem twoich danych będzie wydawca dwutygodnika Namiary na Morze i Handel, firma Namiary Sp. z o.o., którego szczegółowe dane znajdziesz tutaj oraz zaufani partnerzy wydawcy.
W związku z powyższym zgadzam się na profilowanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych, które są zbierane w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności strony www.namiary.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies przez wydawcę Namiary Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO czyli od 25 maja 2018 roku.
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

div.pp_default .pp_expand { display: none!important; }